به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 293 درصدی نشان می دهد.
وی بیان کرد: در این ارتباط بیش از 35 باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان بوشهر شناسایی و متلاشی شده است.
واعظی ادامه داد: آخرین کشفیات موادمخدر نیز در شهرستان های جنوبی استان شامل عسلویه و کنگان بود که در قالب آن 2 محموله بزرگ موادمخدر شناسایی و توقیف شد.
وی ادامه داد: جمع کل سرقت‌ها و از جمله سرقت به عنف نیز در استان بوشهر نسبت به سال قبل کاهش بسیار خوبی داشته است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تنها سرقت از بانک ها در مدت یادشده افزایش یافته که در این راستا باند این نوع سرقت در استان بوشهر شناسایی و هر سه عضو آن دستگیر شدند.
واعظی همچنین با اشاره به کاهش 15 درصدی میزان وقوع قتل در استان بوشهر ادامه داد: در 6 ماهه سال جاری میزان کشفیات قتل در استان بوشهر 118 درصد گزارش شده که برخی از آن مربوط به سنوات گذشته است.
وی یادآور شد: آخرین مورد نیز کشف یک قتل بود که پنج سال پیش در یکی از کمپ های کارگری واقع در شهرستان عسلویه رخ داد و قاتل آن در استان مرکزی دستگیر شد.
واعظی با اشاره به کاهش 21 درصدی جرایم خشن شهرستان بوشهر اظهارداشت: درنیمه نخست سال جاری جرایم خشن و جنایی در استان بوشهر 19 درصد کاهش پیدا کرده است.
وی افزود: در زمینه سرقت‌ها نیز با کاهش 4 درصدی مواجه بودیم و 94 درصد از سرقت‌های سال جاری در استان بوشهر کشف شده است.
واعظی اظهارداشت:در تصادفات درون شهری و برون شهری نیز به ترتیب شاهد کاهش 13 و 19 درصدی هستیم.
وی یادآور شد: در ارتباط با تعداد فوتی های درون شهری و برون شهری نیز به ترتیب کاهش 27 و 24 درصدی را تجربه کردیم.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه پلیس ایجاد امنیت و در این راستا رسالت خبرنگاران نیز ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان است.
واعظی ادامه داد: از بانوان و آقایان داوطب نیز دعوت می کنیم در قالب پلیس افتخاری یار و کمک رسان پلیس در حوزه های مختلف خدمت رسانی این نیرو باشند.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.