به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی افزود: در پی وقوع چند فقره کیف زنی و جیب بری در مرکز شهر اراک موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: در این راستا تیمی تخصصی از ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی مسئولیت رسیدگی به این موضوع را برعهده گرفتند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در روند تحقیقات و اقدام های اطلاعاتی سرنخ هایی از زنی سالخورده و پسرش به دست آمد که ساکن یکی از استان های همجوار بودند و مشخص شد این افراد به اراک سفر و پس از سرقت ها مجدد به شهر خود بازمی گشتند.
سردار عزیزی گفت: این افراد با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند و در بررسی سوابق این افراد مشخص شد، زن سالخورده دارای 24 فقره سابقه کیفری او فرزندش دارای 13 فقره کیفری از جمله جیب بری و کیف زنی است.
وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های صورت گرفته به 40 فقره جیب بری و کیف زنی در شهر اراک اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: سارقان دستگیر شده از 2 سال گذشته از شهر محل سکونت خود به اراک سفر می کردند و متهم زن در مرکز شهر به صورت پیاده و از افراد عبوری کیف و پول نقد سرقت می کردند.
سردار عزیزی بیان کرد: در ادامه تحقیقات این پرونده تاکنون 34 نفر از شاکیان شناسایی شده و مشخص شده این سارقان سرقت هایی نیز در سایر استان های همجوار از جمله همدان داشته اند، که تحقیقات بیشتر ادامه دارد.
وی گفت: افرادی که با این روش از آنها سرقت شده می توانند برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان مرکزی مراجعه و یا با شماره -086 2184038 تماس برقرار کنند.
سرقت بیشترین جرم به وقوع پیوسته در استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون است.
3005/3075/ خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.