به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز شنبه در صبحگاه مشترک به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: این موفقیت بزرگ در سایه تلاش های نیروی انتظامی، اعضای شورای تامین و فرماندهان سایر نیروهای مسلح و قضات دادگستری محقق شده و یک نعمت ارزشمند برای مردم استان بوشهر محسوب می شود.
وی با اشاره به کاهش 15 درصدی میزان وقوع قتل در استان بوشهر ادامه داد: در 6 ماه نخست سال جاری میزان کشفیات قتل در استان بوشهر 118 درصد گزارش شده که برخی از آن مربوط به سنوات گذشته است.
وی یادآور شد: آخرین مورد نیز کشف یک قتل بود که پنج سال پیش در یکی از کمپ های کارگری واقع در شهرستان عسلویه رخ داد و قاتل آن در استان مرکزی دستگیر شد.
واعظی با اشاره به کاهش 21 درصدی جرایم خشن شهرستان بوشهر اظهارداشت: درنیمه نخست سال جاری جرایم خشن و جنایی در استان بوشهر 19 درصد کاهش داشته است.
وی افزود: در زمینه سرقت‌ها نیز کاهش 4 درصدی داشته ایم و 94 درصد از سرقت‌های سال جاری در استان بوشهر کشف شده است.
واعظی اظهارداشت:در تصادفات درون شهری و برون شهری به ترتیب شاهد کاهش 13 و 19 درصدی هستیم.
وی یادآور شد: در ارتباط با تعداد فوتی های حوادث رانندگی درون و برون شهری نیز به ترتیب کاهش 27 و 24 درصدی را تجربه کردیم.
وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دانشگاه علوم انتظامی امین بیان کرد: نیروی انتظامی تنها سازمانی است که در سراسر کشور مقابل دیدگان مردم حضور دارد و مردم از نزدیک خدمت و فداکاری های آن را می بینند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: سعی دشمن همواره ضربه زدن به امنیت کشور است که با تلاش نیروهای مسلح و بویژه نیروی انتظامی تلاش های آنها ناکام مانده است.
در حاشیه این آئین از خانواده های شهدا ، ایثارگران، بازنشستگان و نمایندگان پلیس افتخاری استان بوشهر تجلیل شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.