رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: امنیت ایران در منطقه مثال زدنی و الگو برای سایر کشورها است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی توکل حیدری در جلسه تعامل و کمیته راهبردی قضایی و انضباطی استان به مناسبت هفته ناجا برگزار شد افزود: امنیت بستر هر چیزی است مسائل اقتصادی سیاسی اجتماعی همه در سایه امنیت هستند و امنیت فعلی کشور در سایه تلاش، اهتمام و فداکاری شبانه روزی پلیس  کشور است.

وی تصریح کرد: پلیس یکی از ارکان موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی است و توفیقات آن در عرصه ایجاد امنیت بروز پیدا میکند.

همچنین سردار ناصر اصلانی، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز دراین جلسه اظهار کرد:امروز امنیت در استان مدیون تعامل یکدلی و یک رنگی مسئولین استان و بویژه اعضای محترم شورای تامین استان می باشد.

وی گفت: پلیس بعنوان ضابط عام قوه قضاییه، تعامل بسیار خوبی با قوه قضاییه دارد و این تعامل باعث شده اقدامات ما در حوزه پیشگیری از جرم بسیار بهبود یابد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه میزان سرقت در استان زیاد بوده افزود: برای کاهش این آسیب اجتماعی  قرارگاه پیشگیری از سرقت را در استان اجرا کردیم که با همکاری قضات محترم دادگستری و  مردم شریف استان این جرم را در استان به حداقل ممکن کاهش دادیم .

وی با بیان اینکه امروز گمرکات نقش اصلی در مبارزه با قاچاق را دارد تصریح کرد: قوه قضاییه با تمام توان از پلیس حمایت می کند لذا می بایست این تعاملات نیز افزایش یابد، چرا که ناجا به تنهایی نمیتواند در حوزه پیشگیری و مبارزه با جرایم و حتی ارائه خدمات انتظامی  اقدامی کند بلکه نیازمند تعامل و ارتباط تنگاتنگ با تمام مسئولین استانی و همچنین مردم شریف استان  است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.