استاندار البرز گفت: بی تردید برای تقویت بنیه‌های دفاعی و نظامی کشور از هیچ قدرتی اجازه نمی‌گیریم و این توان را برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی در برابر تجاوزها استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی صبح امروز در مراسم رژه روز بزرگداشت ارتش ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت اعیاد شعبانیه و نثار سلام و درود بر رهبر معزز انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و خانواده آنها و مدافعان حرم و خدا قوت به سربازان خستگی ناپذیر ارتش افزود: روز ارتش را به تمامی دلاورمردان ارتش که از کیان جمهوری اسلامی دفاع می کنند، تبریک گفته و از خداوند متعال خواستار توفیقات روز افزون آنها هستیم.

وی ادامه داد: 29 فروردین روز تجلی ارتش و پایبندی به تعهدات و موازین دینی و آرمان های انقلاب اسلامی است که ارتش رسالت های تاریخی خود را به نحو مطلوب به انجام رسانده است.

نجفی گفت: بی تردید ارتقا روز افزون آمادگی های دفاعی ارتش بر کسی پوشیده نیست و در این مسیر با هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت به حفاظت از دستاوردهای مردم و آرمان های انقلاب می پردازند.

وی با بیان اینکه اکنون ارتش قدرتمند ایران اسلامی امید را در دل مستضعفان جهان زنده نگه داشته افزود: باید بیشترین حمایت ها برای تقویت بنیه دفاعی کشورمان صورت گیرد.

استاندار البرز اضافه کرد: تقویت بنیه دفاعی برای حفاظت از کشورمان است و ما قصد جنگ افروزی نداریم چراکه خود قربانی تجاوز ناجوانمردانه هستیم و هرگز درصدد تجاوز به کسی برنخواهیم آمد.

وی گفت: برای ساخت موشک، هواپیما و سایر تجهیزات از کسی اجازه نخواهیم گرفت و امروز ارتش ما مایه دلگرمی مردم کشورمان و سایر ملت های مسلمان جهان است.

نجفی افزود: بر خود لازم می دانم از خانواده های شهدا و ایثارگران، قهرمانان بسیج و ارتش و تمامی نیروهای انتظامی مرزبانی و سایر دلاوران عرصه های دفاع قدردانی نمایم.

در پایان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور ولایت و استاندار البرز و سایر مسئولان از چند خانواده شهید ارتشی تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.