به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز یکشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان ایلام به مناسبت سالروز تشکیل بسیج اظهار کرد: تفکر مردمی بسیج به ما و همه ملت های آزادی خواه جهان درس مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهان و مستکبران را داده و همین فرهنگ غنی و والا مانع تحرک های دشمنان بر علیه ایران اسلامی شده است.
وی یاداوری کرد: پیروزی های ایران اسلامی در جنگ تحمیلی، مقاومت در برابر تحریم ها، مبارزه های انواع هجمه های دشمنان، امنیت مثال زدنی، موفقیت های علمی، فرهنگی، دینی، و ... ایران اسلامی در صحنه های داخلی و بین المللی مرهون بسیجیان است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: هرچند تفکر بسیج سدی نفوذناپذیر در برابر هجمه های دشمنان و بیگانگان است ولی برخی از جریان ها و گروه های سیاسی همسو با سیاست های دشمنان سعی در تضعیف فرهنگ بسیج دارند.
حجت الاسلام لطفی افزود: این گروه های معاند به هر وسیله ای در تلاش هستند تا آرمان ها و نهادهای انقلاب چون بسیج را زیر سوال ببرند و ارزش های این تفکر عزت آفرین را در بین اذهان عمومی کم اهمیت جلوه دهند.
وی اظهار کرد: تمام برنامه و هدف این جریان های همسو و هم خط با دشمنان هموار کردن مسیر برای نفوذ بیگانان به داخل کشور است و در صدد ضربه زدن به بسیج و پیروزی های آن هستند.
وی گفت: تفکر پیش رونده بسیجی آرمان های انقلاب را در صحنه های داخلی محقق ساخته و همین فرهنگ بسیج موجب ترس و هراس دشمنان و مانعی در برابر تحرکات آنها بر علیه ایران اسلامی شده است.
وی پیروزی جبهه مقاومت عراق و سوریه در برابر داعش را حاصل رشادت های بسیجیان دانست و افزود: هرچند دشمن در موضوع داعش شکست خورد اما آنها همیشه برای تخریب ایران اسلامی از راه های گوناگون وارد عمل می شوند که مواجهه با سد محکم بسیج شکست و زبونی آنها را در پی دارد.
از 29 آبان تا پنج آذر همه ساله به نام هفته گرامیداشت بسیج نامگذاری شده است.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشاردهنده: شهریار حیدری فر
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.