به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی فرزی روز شنبه در آیین راهپیمایی 13 آبان در شهرستان کامیاران افزود: ملت ایران، سپاه پاسداران و دیگر ملت های مسلمان در جهان با قدرت در برابر سیاست های شوم آمریکا و متهدانش خواهند ایستاد.
وی اضافه کرد: دانش آموزان کشور بیشتر از هر قشری باید از اوضاع جهان و دشمنی، دشمنان نظام با ملت ایران و انقلاب اسلامی کشور آگاه و هشیار باشند.
حجت الاسلام فرزی با اشاره به اینکه هیچ دینی توانایی غلبه و برتری بر دین اسلام را ندارد، تاکید کرد: مسلمانان جهان باید با کمک و همکاری و همفکری همدیگر در راستای رساندن اسلام به جایگاه واقعی آن در جهان تلاش کنند.
معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان واقعه 13 آبان در سال 1357 را سند تاریخی ظلم استکبار جهانی دانست و افزود: دانش آموزان این ملت هر ساله با حضور خود در خیابان ها به جهانیان یادآوری می کنند که ظلم پایدار نخواهد بود.
در 13 آبان 1358 دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند که به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز 'روز ملی مبارزه با استکبار جهانی' نام گذاری شده و هر ساله در این روز دانشجویان و دانش آموزان به همراه اقشار مختلف مردم در تجمع و راهپیمایی این روز شرکت می کنند.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
7349/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.