راهپیمایان مسیر میدان انقلاب تا امام زاده سید حمزه شهر کاشمر را پیمودند و اقدامات ددمنشانه اسرائیل غاصب و ترروریستهای داعشی را محکوم کردند.
فرماندار کاشمر درجریان راهپیمایی امروز ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم روزه دار وسلیم النفس کاشمر در این مراسم گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گواه این مطلب است که مردم عزیز ایران اسلامی همیشه در بزنگاه هایی که کشور نیازمند پشتیبانی وحضور مردم است در دفاع از ارزشهای اصیل انقلاب حضور پررنگ دارند.
محمد حسن فرهادی تاکید افزود: روز قدس، نماد مقابله مستضعفین با مستکبرین و مقابله ملت‌ها با ابرقدرت‌هاست.
وی اظهار کرد: امروز وحدت حرف اول همه مسئولان از هر گروه وجناحی است زیرا هرگاه یاوه گویان و استکبار جهانی قصد کوچکترین ضربه به کیان وامنیت این خاک ومرزوبوم داشته باشند همه باهم با وحدت در کنارهم هستیم واز دفاع از میهمن عزیزمان لحظه ای عقب نخواهیم نشست.
فرهادی تاکید کرد: مردم روزه دار ایران اسلامی هیچ گاه در پاسداشت خون های به ناحق ریخته شده جوانانمان درراه دفاع از کشور وحریم واهل بیت( ع ) ودردفاع از مظلوم به عنوان یکی از اصول اساسی جمهوری اسلامی ایران کوتاه نخواهند آمد.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در فاصله 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
/60127497 خبرنگار : لیلا قرائی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.