به گزارش روز جمعه ایرنا ، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان ، ورزشکاران ، رئیسان هیات های ورزشی ، مربیان ، داوران و پیشکسوتان ورزش این استان همگام و همدوش با سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند. تعدادی از ورزشکاران حاضر در راهپیمایی روز قدس از جمله رزمی کاران، با لباس ها ورزشی مخصوص به رشته خود در این راهپیمایی حضور یافتند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این راهپیمایی گفت: روز قدس، روز مستضعفان عالم علیه مستکبران است و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار و کشورهای سلطه گر برداشت.
مسعود رهنما افزود: در مقطع کنونی که رژیم شیطان صفت صهیونیستی با تکیه بر آخرین تکنولوژی کشورهای غربی به کشتار فلسطینیان مظلوم همت گماشته و روزانه ده ها تن از آنان را شهید و مجروح می کند، حکومت های به ظاهر اسلامی، رسالت سنگین و تاریخی خود را فراموش کرده و به جای مبارزه با اشغالگران ، دست در دست استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار گذاشته اند.
اسفندیار زیال رئیس هیات کاراته گیلان نیز در این راهپیمایی گفت: جامعه ورزش گیلان همگام با سایر اقشار مردم استان ، با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ، عظمت و اقتدار امت اسلامی را در برابر آمریکا و غده سرطانی صهیونیسم فریاد زده اند.
محمد رفیعی سرپرست هیات بسکتبال استان گیلان نیز در این راهپیمایی به ایرنا گفت: وظیفه تمامی مسلمانان است که در این راهپیمایی حضور یابند که خوشبختانه استقبال مردم در رشت همانند سایر شهرهای کشور بسیار خوب است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز، همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.