حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت اللهی روز جمعه در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز جهانی قدس به عنوان ابتکار ارزشمند امام خمینی(ره)، روز بیداری و نماد استکبارستیزی مسلمانان جهان است.
وی اظهارکرد: مثلث شوم آمریکا، آل سعود و صهیونیست با راه‌اندازی گروه‌های تروریستی و تکفیری و جنگ نیابتی سعی در ناامن کردن منطقه دارند اما مردم فهیم ایران با اتحاد و یکدلی در برابر هر گونه تجاوز به خاک ایران ایستادگی می‌کنند و به گفته مقام معظم رهبری جنگ بین اسلام و کفر تمام نشدنی است.
حجت الاسلام نعمت اللهی، با بیان اینکه این مثلث حاضر نیست هیچ ملتی بر سرنوشت خود حاکم شود، گفت: در کشور ما حاکمیت دست مردم است و با حضور خود در تمام صحنه‌ها سیاست‌های نظام را تایید می‌کنند و همه اقوام ایرانی اعم از کرد، لر، بلوچ، عرب و ترک دارای یک ملت یک دولت و یک ولی فقیه هستیم و با اقتدار و انسجام ملی پیرو اسلام ناب محمدی هستیم.
وی با بیان اینکه تقویت روحیه مقاومت و ایجاد وحدت در بین مسلمانان از آثار برگزاری راهپیمایی روز قدس است، افزود: روز قدس روز تقابل اسلام و استکبار و روز تجلی عظمت ملت مسلمان در برابر دشمنان است.
وی به آغاز بیداری اسلامی در جهان بویژه در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: این بیداری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی آغاز شده می رود تا طومار استکبار را در اقصی نقاط دنیا در هم بپیچد.
حجت الاسلام نعمت اللهی اضافه کرد: مقاومت و ایثارگری هایی که مردم مظلوم فلسطین، لبنان و غزه در مقابل تهاجم بی رحمانه اشغالگران قدس از خودشان نشان دادند به برکت حمایت های بی دریغی بوده که ملل مسلمان و مردم ما در 38 سال گذشته از آرمان های فلسطین داشته اند.
وی در پایان با بیان اینکه راهپیمایی امروز بار دیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی مدافع مظلومان جهان بوده و با ستم گران وظالمان مبارزه می کنند، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته در کنار مردم مسلمان و شجاع فلسطین خواهند ماند و هرگز آنها را تنها نخواهد گذاشت.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.