سید عباس دانایی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با ایرنا افزود: مردم با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس اسلامی افزودند و پاسخ دندان‌شکنی به زورگویان و استکبار جهانی دادند.
وی تاکید کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) به‌عنوان روز جهانی قدس یک آینده‌نگری در جهت آزادسازی قدس از دست صهیونیست‌هاست.
فرماندار سمنان، با قدردانی از حضور پرشور مردم سمنان در راهپیمایی روز جهانی قدس، و با بیان اینکه مردم بار دیگر نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و همچنان مساله قدس را مساله اول جهان اسلامی می‌دانند و تا رفع شر صهیونیست‌ها از پای نمی‌نشینند، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب این روزها با گسترش گروهک‌های تروریستی جنگ نیابتی را بین کشورهای اسلامی به راه انداخته‌اند درصورتی‌که این گروهک‌های به‌اصطلاح مسلمان حتی یک گلوله به سمت رژیم صهیونیستی که کودکان و زنان فلسطینی را به خاک و خون می‌کشد شلیک نکرده‌اند.
دانایی گفت : داعش و تکفیری‌ها دست‌پرورده اسرائیل و آمریکا هستند و تمام جنایات آنان با چراغ سبز این‌ غاصبان انجام می‌شود و هدف از توسعه و گسترش تکفیری‌ها ایجاد جنگ‌های نیابتی و تفرقه و کشتار مسلمانان به دست مسلمانان است.
وی ادامه داد : یکی دیگر از اهداف صهیونیست‌ها از گسترش گروهک‌های تروریستی و تکفیری به راه انداختن جنگ بین شیعه و سنی است که مسلمانان باید با وحدت و یکپارچگی نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنند.
فرماندار سمنان افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال نشان داد که ملت ایران همیشه پشتیبان ملت‌های مظلوم است و این رفتار ایران و حضور مردم همیشه درصحنه برای دشمنان مایه یاس و برای دوستان انقلاب مایه امیدواری است.
راهپیمایی روز قدس همزمان با 900 شهر ایران اسلامی و 80 کشور دنیا، از ساعت 11 صبح روز امروز دوم تیر 96 در 65 نقطه از استان سمنان برگزار شد.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7470/6103 خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.