به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ملکشاهی با اشاره به جنایات بودائیان علیه مردم مسلمان میانمار گفت : تازه‌ترین گزارش‌ها از میانمار حاکی از آن است که تعداد آوارگان مسلمان میانماری که قربانی خشونت ارتش این کشور شدند، از مرز ۱۲۳ هزار نفر گذشته است
امام جمعه ملکشاهی اظهار کرد عجیب است که متاسفانه در این میان نه جمعیت کنفرانس اسلامی این جنایات شنیع را محکوم کرده است و نه از شورای امنیت خبری هست و نه از حقوق بشر حرفی در میان است.
وی افزود : لازم است که کشورهای اسلامی این جنایات را علاوه بر اینکه محکوم می کنند اقدامات عملی نیز در این راستا به عمل آورند یکی از این اقدامات جدی بستن سفارت میانمار در همه کشورهای اسلامی است دیگر پیگیری حقوقی این مساله در فضای بین المللی است و باز تحریم صادرات و واردات به این کشور است.
حجت الاسلام امینیبا تبریک عید غدیر گفت : عید غدیر بزرگترین حجت و دلیل و برهان الهی بر نصب امام و رهبری جامعه از طرف خداست .
وی از شهرداری های ارکواز، دلگشا و مهر خواست که نسبت به آذین بندی و چراغانی کردن شهرستان اقدامات جدی به عمل آورند که این مساله خود از مطالبات جدی مردم است و ایجاد نشاط در جامعه می کند.
خبرنگار : روح اله احمدی **انتشار دهنده: شهریار حیدری فر

/6034/7179
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.