سیدحمیدرضا کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال مردم ایران با به نمایش گذاشتن اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط فرزندان خود ، با عزمی راسخ تر در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مستضعفان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقاومت یمن که مورد تهاجم وحشیانه رژیم آل سعود قرار دارد شرکت خواهند کرد.
وی افزود: ملت ایران شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را وظیفه شرعی و دینی خود می داند ؛ چرا که امروز ثمرات شیرین مقاومت اسلامی عیان شده است.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در شرایط حساس کنونی که دشمنان اسلام به خشم آمده اند و چون مار زخم خورده به خود می پیچند انتظار می رود ملت شجاع ایران و احزاب و جریانات سیاسی با حفظ وحدت و یکپارچگی و درایت و هوشیاری ، توطئه های دشمن را نقش بر آب کنند.
رییس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت : ملت مسلمان ایران به ویژه مردم شریف و نجیب لرستان و شهرستان پلدختر را به زنده نگاه داشتن آرمان فلسطین تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم دشمن شکن روز قدس دعوت می کنم و پیروزی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.