سردار سرتیپ محمدنظر عظیمی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از نمونه های افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی همین شهید والامقامی است که در 16 سالگی و پس از 30 سال غربت امروز روی دستان رهروان خویش در خاک آرام گرفت.
وی افزود: آنچه که امروز در مقابله با استکبار جهانی باید به یاد داشته باشیم صلابت و اقتدار شهدا در برابر جبهه کفر است و باید دقت داشته باشیم که آن ها با چه جسارتی در برابر دشمن زمان خویش ایستادگی کردند.
سردار عظیمی گفت: شهدا با اتکا به خداوند متعال و با دستانی خالی مقابل دشمنان ایستادند و آنچه که به آن ها شهامت می داد ایمان به خدا و اعتقاد راسخ به نصرت الهی بود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف خاطرنشان کرد: شهدای والامقام و بخصوص شهدای گمنام که مظلومتر از بقیه شهدا هستند امروز در اوج قله افتخار و اقتدار قرار دارند.
وی گفت: همه ما موظفیم در همان مسیر و راهی که شهدا قدم برداشته اند حرکت کنیم تا چرخ های انقلاب روانتر از گذشته بگردد و امید دشمنان ناامید شود.
سردار عظیمی تصریح کرد: اخلاص، تدین، ولایت مداری و توکل به خداوند از بهترین شیوه هایی است که می توان با انجام آن ها راه شهدا را ادامه دهیم.
وی در پایان اظهار داشت: شهدا ستاره های درخشان آسمان ایران و انقلاب اسلامی و بهترین الگو برای همه آزادیخواهان جهان هستند.
استان کرمانشاه بیش از 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.