به گزارش خبرنگار ایرنا، این شهید گمنام دوران دفاع مقدس 16 ساله بوده و در سال 1365 در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.
در این مراسم باشکوه آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، سردار سرتیپ محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان، امیر آریانفر ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری و جمعی از خانواده های معظم شهدا حضور داشتند.
مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، ادای احترام نظامی به پیکر این شهید گمنام و اقامه نماز میت توسط آیت الله علما از جمله برنامه هایی بود که پیش از مراسم خاکسپاری این شهید گمنام انجام شد.

** عزت و استقلال کشور مرهون جانفشانی شهداست
سردار سرتیپ محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف در حاشیه این مراسم اظهار کرد: عزت، استقلال و اقتداری که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی از آن برخوردار است مرهون ایثارگری و جانفشانی شهداست.
وی با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کرده اند، افزود: هرکسی که با پروردگار متعال معامله کند چیزی جز سعادت دنیوی و اخروی بدست نمی آورد.
سردار عظیمی در پایان با ابراز خرسندی از دفن پیکر مطهر این شهید گمنام در محوطه قرارگاه عملیاتی نجف، گفت: از امروز این شهید والامقام میزبان و همه ما مهمان سفره این مقرب درگاه الهی هستیم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.