فضل الله رنجبر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بدون شک معلمان را می توان پیشگامان اصلی توسعه در کشور دانست و قدر و منزلت بالای آنان بر کسی پوشیده نیست.
وی خاطرنشان کرد: هر زمان که به حضور معلمان و جامعه آموزش و پرورش نیاز بوده آن ها بدون هیچ قید و شرطی وارد کارزار و میدان خدمت به انقلاب شده اند و اقدام های بسیار ارزشمندی نیز داشته اند.
رنجبر ادامه داد: معلمان و دستگاه عظیم آموزش و پرورش در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بخصوص در بحث انتخابات همواره حضوری فعال و چشمگیر داشته و بی ادعا بار اصلی برگزاری انتخابات را به دوش کشیده اند.
وی با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های فرهنگیان، بخصوص معلمان کرمانشاهی انتشار برخی مطالب خلاف واقع را در فضای مجازی بشدت محکوم کرد و گفت: برخی ها در فضای مجازی و در کانال های بی هویت با انتشار مطالب دروغ که زائیده ذهن بیمار آن هاست، اقدام به تشویش اذهان عمومی می کنند.
رنجبر تاکید کرد: فرمانداری کرمانشاه با قاطعیت موضوع درج اخبار کذب منتشره به نقل از وی را از طریق دستگاه قضایی، پلیس فتا و سایر مراجع را تا حصول نتیجه کامل و برخورد با این افراد دنبال خواهد کرد.
وی در پایان اظهار کرد: فرهنگیان دلسوز کرمانشاهی با وجود شایعه پراکنی ها و جوسازی های معاندان در انتخابات پیش رو یک بار دیگر نشان خواهند داد پایه های محکم و راستین برگزاری چنین برنامه هایی خواهند بود.
7458/8066 خبرنگار: مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.