به گزارش ایرنا حاج شیخ حسن العماد روز پنجشنبه در دیدار نمایندگان کشورهای اسلامی شرکت کننده در همایش نهضت جهانی حضرت امام روح الله (ره) با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تشعشع انفجار نور امروز به همه کشورهای اسلامی و غیراسلامی رسیده است.
وی ادامه داد: گرامیداشت یاد و نام امام خمینی (ره) برای تمامی آزادی خواهان عالم مسرت بخش است زیرا امام بار دیگر اسلام را زنده کرد و مسلمانان را به سمت اسلام واقعی سوق داد.
وی گفت: راه امام خمینی امروز باید در سراسر جهان بازگو شود تا جلوی بسیاری از انحراف های موجود گرفته شود.
این فعال سیاسی و مذهبی اظهار کرد: متاسفانه امروز با تبلیغات و تحریک دشمن تعدادی از ثلاله پیامبر (ص) به انحراف کشیده شده اند و قاتلان وهابی را به سوریه، بحرین و عراق اعزام می کنند تا شیعه ها را از بین ببرند.
وی افزود: امروز تبیین اندیشه امام خمینی (ره) در کشورهای اسلامی امری ضروری است و باید این امر در اولویت همه آزادی خواهان قرار گیرد.
نماینده کشور نیجریه نیز با بیان اینکه امروز هر مسلمان باید یک خمینی باشد گفت: هجمه تبلیغات دشمنان اسلام در سراسر جهان به حدی رسیده که باید با استقامت کامل ایستادگی کرد.
محمد مختار افزود: دشمن امروز به دنبال سیاه کردن قلب مسلمانان عالم است و وظیفه هر مسلمانی است تا تلاش کند دشمن در او نفوذ نکند.
وی گفت: امروز دشمن در تلویزیون و اینترنت با مسلمانان می جنگد و یک مومن انقلابی باید سعی کند در دام بازی دشمن گرفتار نشود.
وی تصریح کرد: مسلمانان امروز با یاد امام خمینی (ره) افتخار می کنند زیرا خمینی امام همه آزادی خواهان عالم است که اسلام را زنده کرد.
نماینده کشور پاکستان هم گفت: استکبار جهانی امروز تفرقه بین مسلمانان را در دستور کار قرار داده است و این مهم ایجاب می کند وصیت نامه امام راحل در جهان تبیین شود.
دکتر علی احمد صالح با بیان اینکه انقلاب اسلامی جرقه ای برای استقامت دیگر مظلومان جهان در برابر مستکبران بود افزود: نهضت و تاثیر تفکر امام امروز در سراسر جهان ستوده می شود و بدون شک در آینده ای نه چندان دور شاهد انفجارهای نور خواهیم بود.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی مرزها را از بین برد و به گفته امام «اسلام مرز ندارد» و این امر امروز وضعیتی را به وجود آورده که من به عنوان یک مسلمان در ایران احساس غریبی نمی کنم.
همایش نهضت جهانی حضرت امام روح الله امروز (پنجشنبه) 26 بهمن ماه با حضور فعالان و مبلغان انقلاب اسلامی از هشت کشور جهان در بیرجند آغاز به کار کرد.
بیان تاثیر انقلاب اسلامی در محور مقاومت، تفکر امام خمینی (ره) در کشورهای جهان اسلام و تاثیر تفکر امام راحل بر شکست هیمنه استکبار جهانی از اهداف برگزاری این همایش اعلام شده است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028
خبرنگار: محمدرسول ابراهیمی اسفدن * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.