به گزارش ایرنا، اکبر بهنام جو چهارشنبه شب در نشست با ورزشکاران استان افزود:هم اکنون پیست اسکی آلوارس در راستای جذب گردشگران و ورزشکاران موفق عمل کرده و تلاش می شود با افزایش امکانات در این بخش ورزش های زمستانی علاقه مندان بیشتری به استان روی آورند.
وی بیان کرد: توسعه ورزش در استان نیازمند احداث سالن های ورزشی بزرگتر و مجهزتری بوده و متولیان ورزش باید با پیگیری مداوم در راستای جذب اعتبار و توسعه امکانات ورزشی تلاش کنند.
استاندار اردبیل کسب مقام های جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران استان را مایه مباهات و افتخار کشور و استان دانست و گفت: در صورت زمینه سازی و ایجاد زیرساخت ورزشکاران بیشتری در رده قهرمانی ظهور می یابند.
بهنامجو با اشاره به اعتبارات اندک حوزه ورزش خواستار توجه جدی مسوولان ورزشی به جذب حامیان مالی برای توسعه ورزش های قهرمانی شد.
او ادامه داد: هم اکنون سرمایه گذاری های بزرگی در استان در حال انجام می باشد و سرمایه گذاران این بخش ها برای حمایت از تیم های ورزشی با راه اندازی واحدهای تولیدی خود قول مساعد داده اند.
بهنامجو پیگیری های مداوم برای جذب حامی مالی را ضروری دانست و خواستار افزایش ارتباط با واحدهای صنعتی در استان برای جذب کمک به حوزه ورزش شد.
در این نشست صمیمی ورزشکاران و روسای هیات های ورزشی به بیان مشکلات حوزه ورزش پرداختند.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.