فرماندار اردبیل از تحقق ۵۰درصدی ایجاد اشتغال در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.   به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، جواد زنجانی در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان اردبیل گفت: دستگاه های اداری تعهدات و تحقیقات مطالعه نشده خود را بازنگری و نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.
 فرماندار اردبیل اضافه کرد: تعهداتی که در راستای ایجاد ۲۰ هزار شغل در استان در دست اقدام است سهم شهرستان اردبیل از  ۷ هزار هست بطوریکه  دستگاه ها متعهد شده اند نسبت به ایجاد ۱۳هزار شغل اقدام کنند.
زنجانی به اشاره به تحقق ۵۰ درصدی تعهدادت ایجاد اشتغال در شش ماهه اول سال در شهرستان اردبیل گفت: ۳هزار و ۷۶۰ شغل در نیمه اول سال ایجاد شده است بطوریکه لازم است دستگاه ها نسبت به تفکیک آمار شهرستانی از استانی اقدام کنند تا آمار واقعی و محقق شده هرچه سریعتر بدست آید.
فرماندار اردبیل در ادامه خاطر نشان کرد: برای تحقق اشتغال پایدار و توسعه وضعیت اقتصادی نیازمند جذب سرمایه گذاران با اعمال مشوق ها هستیم.
وی خاطرنشان کرد: دولت  اشتغال را در دستور کار قرار داده است و همه مکلف‎ایم بستر و زمینه سرمایه گذاری را فراهم کنیم از این رو باید بانک ها در پرداخت تسهیات اشتغال تسریع کنند.
وی تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اردبیل را گامی موثر در حذف بروکراسی اداری و ارائه خدمات مطلوب به سرمایه‌ گذاران دانست.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.