سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: موانع ارایه تسهیلات در اردبیل بررسی و مرتفع می شود.

به گزارش ایلنا، بهمن حسین‌زاده در جلسه بررسی تسهیلات مشاغل خانگی استان اردبیل گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار جز اهداف دولت است و رفع موانع در ارایه تسهیلات یارانه ای در اولویت بانک ها و دستگاه ها قرار گیرد.

وی افزود: کارگروه اشتغال برای تسهیل روند و فرایند تسهیلات باید تلاش کنند و راهکار مناسب در جهت اصلاح فرایند سرمایه گذاری در راستای ترویج و تسهیل در جذب اعتبارات اشتغال فراگیر ارائه دهند.

حسین زاده ادامه داد: نگرش بانک ها و دستگاه های مرتبط باید نسبت به سرمایه گذاری تغییر کند، تمام دستگاه ها و بانک ها پرونده های ارجاع شده و متقاضیان معرفی شده را تکمیل و نتیجه را گزارش دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل اضافه کرد: از 220 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی، میزان ۳۰میلیارد ریال پرداخت شده و ۱۹۰ میلیارد ریال نیز تا پایان اعلام بودجه ۹۷باید پرداخت شود.

وی افزود: ۲۶۵میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال پایدار در نظر گرفته شده که امیدواریم در ارائه این تسهیلات دستگاه های ذیربط اراده لازم را داشته باشند.

حسین زاده گفت: بانک های عامل با متقاضیان همکاری لازم را داشته باشند و ادارات عامل نیز در راه اندازی سامانه هدفمند و کاهش بروکراسی اداری سرمایه گذاران را یاری کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.