علی نظری شیخ احمد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبارات خوبی برای شهرک های صنعتی تخصیص داده شده و این شهرک ها تبدیل به کارگاه عمرانی جهت تکمیل زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری شده است.
او با اشاره به ایجاد شهرک صنعتی دارویی در اردبیل گفت: ایجاد این شهرک صنعتی خصوصی به طور جد در دستور کار بوده و پیش‌بینی می‌شود تا 2 سال آینده تکمیل شود.
نظری توسعه شهرک ‌های صنعتی غیردولتی را بستر توسعه اشتغال در استان دانست و افزود: حمایت‌های لازم و قانونی به شکلی همه‌ جانبه از سرمایه ‌گذاران در حوزه ایجاد شهرک‌ های صنعتی غیردولتی انجام شده و تلاش ها برای تحقق فعالیت تولیدی و اقتصادی آنها در استان جدی است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات را یادآور شد و گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیازمند تسهیلات کم بهره بوده و ضروری است بانک ها در پرداخت تسهیلات این واحدها اهتمام جدی داشته باشند.
نظری اظهار داشت: در سال های اخیر تولید در شهرک های صنعتی استان رونق گرفته و هم اکنون 80 درصد واحدهای تولیدی این شهرک ها با اشتغال 10 هزار نفر فعال هستند.
وی افزود: شماری از واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی راکد بودند که با پرداخت تسهیلات بانکی فعالیت خود را از سر گرفته و علاوه بر تثبیت اشتغال منجر به اشتغال جدید هم شده اند.
در استان اردبیل 17 شهر و نواحی صنعتی فعال است.
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.