به گزارش ایرنا،اکبر بهنامجو روز یکشنبه در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری اردبیل افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در اردبیل رونق گرفته و ضروری است مدیران زیرساخت های لازم را برای سرمایه گذاران فراهم کنند .
وی با بیان اینکه سرمایه گذاران نباید در اخذ امتیاز معطل بمانند اظهارداشت: باید سال به سال زمینه ایجاد فرصت های شغلی و توسعه اقتصادی در استان بهتر شود.
بهنامجو گفت: سیاست دولت ایجاد اشتغال برای جوانان بوده و بر این اساس در استان اردبیل نیز ایجاد حداقل 20 هزار شغل جدید در هر سال پیش بینی شده است.
وی درباره اشتغال روستایی هم گفت: برای اشتغال در روستاها دولت تسهیلات کم بهره به کارآفرینان روستایی در بخش های مختلف پرداخت می کند و ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها اهتمام جدی در این ارتباط داشته باشند .
وی بیان کرد: با راه اندازی پنجره واحد اشتغال روستایی همه پرونده های متقاضیان بصورت آنلاین با حضور مدیران مربوطه بررسی و تصمیم گیری می شود تا کار پرداخت تسهیلات به سهولت انجام گیرد .
بهنامجو ادامه داد: در جلسه پنجره واحد اشتغال روستایی باید هم متقاضی طرح و هم بانک ها و ادارات مربوطه حضور داشته باشند تا تصمیم نهایی برای پرداخت تسهیلات گرفته شود.
وی گفت:برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی اعمال مشوق ها و رفع موانع سرمایه گذاری مورد توجه دولت قرار گرفته است .
در این نشست مشکلات برخی واحدهای تولیدی استان اردبیل بررسی شد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.