به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، مجید خدابخش در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اردبیل موسوم به پنجره واحد افزود: بکارگیری مشاور مکان یابی اساسی ترین کاری است که در انجام سرمایه گذاری قبل از هر کاری باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
وی پیشنهاد کرد که برای این منظور یک شرکت مشاوره مکان یابی برای اراپه خدمات به سرمایه گذاران بخش خصوصی ایجاد شود که مشاوران آن در قبال دریافت حق الزحمه ای که برای هر ۲ طرف عادلانه باشد بتوانند کارهای مقدماتی مربوط به اجرای طرح ها و پروژه های مختلف را انجام دهند.
وی ادامه داد: با بکارگیری مشاوران مکان یابی از مراجعه مستقیم سرمایه گذاران به اداره ها ، ارگان ها و سازمان های ذیربط و خدمات رسان جلوگیری شده و با توجه به کاردانی و آشنایی این افراد ، انجام مراحل اداری مربوط به سرمایه گذاری روان سازی شده و از مشکل های فراوان اداری هم برای سرمایه گذاران و هم برای کارکنان دولت جلوگیری می شود.
استاندار اردبیل با بیان اینکه مشاور مکان یابی با مشاور سرمایه گذاری تفاوت دارد افزود: مشاور سرمایه گذاری برای زمانی است که کارهای مربوط به تعیین مکان مناسب اجرای طرح ها و پروژه ها انجام گرفته است.
خدابخش ، همچنین سپردن انجام هر کاری را به فردی که دارای مهارت و تخصص کافی در آن رشته هست مورد تاکید قرار داد و از مدیران ذیربط و نیز سرمایه گذاران خواست که با در نظر گرفتن این موضوع مهم و سپردن امور به افراد دارای تخصص از بروز پیامدهای منفی و مشکل های متعدد در آینده جلوگیری کنند.
استاندار اردبیل در قسمت دیگری از سخنانش گفت: گاهی پافشاری بی مورد مدیران اجرایی روی بعضی واژه ها و عنوان های مندرج در مقررات و شیوه نامه های سازمانی مربوط به صدور مجوز در مواردی منجر به خستگی و دلسردی سرمایه گذاران در اجرای یک طرح می شود.
به گزارش ایرنا ، در این نشست سرمایه گذاران بخش خصوصی چند پروژه تولیدی و خدماتی از جمله فرآوری سیب زمینی ، صنایع تبدیلی کشاورزی ، پرورش ماهی ، گلخانه ، غذاخوری و تالار پذیرایی ، تولید نان صنعتی ، بوم گردی ، باغ تالار و مسایل و مشکل های مربوط به مراحل مختلف اجرای پروژه هایشان را مطرح کردند.
خبرنگار: مسعود وسیله ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/6019
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.