عارف خالق وردی پور ناجی غریق طرح سالمسازی ساحل صدف روستای سیبلی بخش لوندویل شهرستان آستارا روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: 11 سال سابقه نجات غریق و مهارت کافی در این حرفه را دارم و به همراه پنج ناجی دیگر در این طرح برای تامین امنیت جانی شناگران تلاش می کنیم، اما حقوق ما به موقع پرداخت نمی شود و شرمنده خانواده های خود هستیم.
وی اظهار کرد:با وجود اینکه بیش از یک ماه و نیم از کار ما در نوار ساحلی می گذرد، مدیر طرح سالمسازی سیبلی هنوز با ما قرارداد کار منعقد نکرده است و اگر مسئولان رسیدگی نکنند، احتمال تعویق بیشتر مطالبات ما وجود دارد و این امر، انگیزه ما را برای ادامه کار سلب می کند.
فرزاد امامی مدیر طرح سالمسازی سیبلی آستارا نیز در این خصوص گفت: مسئولیت این طرح از سوم خردادماه به من واگذار شده و مطالبات ناجیان غریق مربوط به قبل از دوره مسئولیت من است اما بنابر تاکید مسئولان، متعهد شده ام از بابت مطالبات ناجیان، مبالغی به آنها پرداخت کنم.
وی با بیان این که 6 ناجی غریق در این طرح کار می کنند و تاکنون 2 گردشگر ناآشنا به فن شنا را از دریا بیرون کشیده و از مرگ حتمی نجات داده اند اذعان کرد : حضور مستمر و فعالیت ناجیان غریق در نوارساحلی ضروری است.
وی افزود : در روزهای عادی حدود 200 خودرو و در روزهای تعطیل بیش از یکهزار و 500 خودرو از مناطق مختلف کشور برای تفریح و استفاده از ساحل دریا به طرح سالمسازی صدف می آیند.
توکل مافی بخشدار لوندویل آستارا نیز در این ارتباط گفت: مشکل ناجیان غریق پیگیری و حقوق انها به زودی پرداخت می شود و حقوق بعدی آنها نیز نباید به تعویق بیفتد.
طرح سالمسازی صدف روستای سیبلی با 17 هکتار وسعت در نوار ساحلی بخش لوندویل آستارا واقع شده است.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و سه طرح سالمسازی دریا در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان جرو 20 شهر گردشگرپذیر کشور است.
خبرنگار: عیسی پاشاپور** انتشار دهنده: بابایی
7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.