مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اعلام این خبر گفت: این آثار با امضای اثر توسط این عکاس جوان گیلانی و شناخته‌شده جهان در سبک مینیمالیسم به‌فروش می‌رسد و تمامی عواید حاصل از فروش آثار از طریق موسسه مردم نهاد "مهرگیتی" به مناطق سیل‌زده کشورمان اختصاص می یابد.
قاسم مصفا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مصطفی نوده، متولد ۱۳۵۹ شهرستان رودبار عکاسی خودآموخته است که جوایز و افتخارات جهانی متعددی را از آن خود کرده و عضو انجمن عکاسان ایران، عضو فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (FIAP) و عضو باشگاه عکاسان جوان است.
وی اظهار داشت : ویژگی اصلی آثار او مینیمالیسم و سادگی و روانی تصاویر است که زیبایی‌شناسی منحصر به فردی را داراست.
از جمله افتخارات وی می‌توان به کسب مدال طلای جشنواره‌های Doboj Salon و Nordic سوئد و دانمارک، روبان افتخار psa جشنواره پرسپکتیو آمریکا، دیپلم افتخار تصویر سال ایران و نامزد دریافت دیپلم افتخار و جایزه جشنواره‌های ۳۵Awards روسیه و Lensculture آمریکا اشاره کرد.
تقدیر اثر در نمایشگاه گروهی در کشور یونان، چاپ اثر بر روی لباس و موسسه Klloab کشور بلژیک، برپایی نمایشگاه انفرادی در تهران، انتشار بیش از چهل اثر در گالری عکاسی جهانی وانیکس١ و چندین اثر در نشریه‌های معتبر بین‌المللی از جمله National Geography، مجلات Minimalism و Insomnia انگلستان و نشریههای ZH کالیفرنیا و Procrastinate نیز در رزومه این هنرمند گیلانی وجود دارد.
نمایشگاه مسیل، روزهای ۳ و ۴ بهمن‌ماه ۹۸ (امروز و فردا)   در نگارخانه مؤسسه مردم‌نهاد مهرگیتی، واقع در شهرک غرب، فاز شش، ایوانک غربی، گل‌افشان شمالی، کوچه دوم، پلاک ۲۰ برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.