حمیده ماحوزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح روی دیوار مدرسه نواب صفوی اجرا شده که هدف اصلی آن جمع آوری کتاب برای مدارس و مراکز مورد نیاز و استفاده از ظرفیت های فرهنگی در این بخش فرهنگ و هنر است.
وی بیان کرد: شهروندان می توانند در قالب این طرح کتاب هایی را که در کتابخانه شخصی خود بلا استفاده گذاشتند را برای استفاده عموم به اشتراک بگذارند.
ماحوزی افزود: هیچ محدودیتی برای کتاب های اهدایی در این طرح وجود ندارد و دوستداران کتاب و کتاب خوانی می توانند برای افزایش سرانه مطالعه پس از استفاده کتاب های این طرح، آن را به دیگران پیشنهاد دهند.
وی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجمن ها و موسسه های مردم نهاد که اقدام به برگزاری طرح و برنامه هایی که در ترویج فرهنگ کتاب خوانی علاوه بر استان در سطح شهرستان ها مفید باشد، حمایت می کند.
شهر بوشهر طرح ها و برنامه های خود را در اجرای طرح پایتخت کتاب ایران از سال 93 به صورت گسترده انجام داد و توانست در سال اول این طرح رتبه سوم، سال دوم رتبه دوم و 95 که سومین دوره آن بود رتبه اول را از بین 20 نامزد نهاییکسب کند و پایتخت کتاب کشور انتخاب شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.