به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلای آستارا افزود: غدیر بزرگترین عید مسلمانان است و خدای متعال در این روز، دین و مکتب آسمانی اسلام را برای امت اسلامی تکمیل کرده است.

وی در بخش دیگر سخنانش، طرح های جهادی جوانان در تابستان را تمرین مشارکت قشر جوان در ساخت و ساز و تلاش برای مهارت آموزی دانست و بر ترویج این برنامه سودمند تاکید کرد.

حافظ نیا ادامه داد: اهمیت کار جهادی از کارها و برنامه های فکری و علمی کمتر نیست و باید به تعبیر مقام معظم رهبری، شعار و رفتار خدمات رسانی در جامعه همگانی شود.

وی افزود: مسئولان و مدیران نیز باید با تاثی از جوانان کوشا، کار جهادی انجام دهند و بدون منت برای خدمتگزاری به مردم، در همه صحنه ها کار و تلاش انجام دهند.

امام جمعه آستارا مبارزه با فساد را نبردی بی امان توصیف کرد و از مسئولان امر خواست، در مبارزه بی وقفه با مفاسد اقتصادی، فرصت تنفس را از مفسدان و غارتگران بگیرند.

حافظ نیا گفت: این نوع مبارزه باید بدون تعطیلی استمرار داشته باشد و مردم خوب، انقلابی و ولایتمدار ایران که در مقابل مشکلات تحریم های ظالمانه دشمن ایستادگی می کنند، نتیجه این مبارزه را مشاهده کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.