به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سیداحمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار کرد: آنچه که دشمنان با آن مشکل و دشمنی دارند و با هر توطئه ای قصد دارند آن را نابود کنند ارزش های دینی مسلمانان است.
وی افزود: طبق فرموده خداوند متعال به پیامبرش (ص) دشمنان می خواهند اسلام را از مسلمانان بگیرند و آنها را به آیین و کیش خود سوق دهند و مانع از گسترش دین اسلام در جهان شوند.
امام جمعه سروآباد تاکید کرد: در سال های گذشته که جوانان اروپایی احساس پوچی می کردند بعد از مطالعه و آشنایی با دین اسلام کم کم به این دین الهی روی می آورند چون آن را بهتر از آیین و دین خود می دانند.
ماموستا سجادی یادآور شد: دشمنان که از نفوذ و گسترش دین مبین اسلام در اروپا و جهان در هراس بودند با تمام توان و تلاش خود به جنگ اسلام آمدند و با ایجاد گروهک های تروریستی در منطقه و ترویج خشونت و قتل و برادر کشی، دین اسلام را یک دین خشن نشان دادند.
وی اضافه کرد: دشمنان با صرف هزینه های سرسام آور اقدام به گسترش اسلام هراسی و اسلام ستیزی کردند و با این اقدام قصد داشتند مانع از گسترش اسلام در جهان شوند.
ماموستا سجادی گفت: دشمنان به یقین بدانند که دین اسلام یک دین میانه رو، دین سعادتمندی و دین نجات بخش انسان در دنیا و قیامت است و با اقدامات وحشیانه و تروریستی خود نمی توانند به این دین ضربه بزنند و روزی فرا خواهد رسید که این دین در تمام جهان گسترش پیدا می کند و مخالفان و بدخواهان آن نابود خواهند شد.
وی مسلمانان را به تقوای الهی سفارش کرد و افزود: آنچه که در این دنیا برای انسان سودمند و مفید است و باعث سعادتمند و رستگاری در دنیا و آخرت می شود، پیشه کردن تقوای الهی است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار: سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.