امام جمعه خوی گفت: آمریکا امروز منزوی تر و درمانده تر از همیشه است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید رضی شکوری در خطبه های نماز جمعه این هفته خوی با بیان اینکه استکبار جهانی هر چه برای جبران شکستها تلاش می کند بیشتر در باتلاق فرو می رود تصریح کرد: شکست در راه اندازی جریانهای تکفیر علیه مسلمانان، خنثی شدن چندین توطئه پیچیده عـلیه عراق ،سوریه ،لبنان ،افغانستان و پاکستان، مهار شدن توطئه خطرناک اقلیم کردستان عراق، شکست در بهم ریختن شاکله برجام، اشتباه استراتژیک در اعلان انتقال سفارتخانه خود به بیت المقدس و پایتخت اسرائیل و رأی مثبت اخیر 14 عضو از 15 عضو شورای امنیت علیه اقدام آمریـکا در انتقال سفارتخانه خود به قدس همگی باعث شده که آمریکا امروز منزوی تر و درمانده تر از همیشه باشد.

وی با اشاره به دست و پا زدن های بی حاصل آمریکاییان در زمینه مسائل منطقه ای و بین المللی تصریح کرد: اگر حوادث و اتفاقات چند ماه اخیر غرب آسیا و سایر مناطق جهان را مورد تحلیل قرار بدهیم متوجه خواهیم شد که در تمامی آنها آمریکا نقش آفرین بوده و با شکست قطعی و مفتضحانه مواجه شده است.

حجت الاسلام شکوری یکی از واژه های ارزشی که در روایات اهل بیت(ع) زیاد مطرح شده است را واژه تجربه عنوان کرد و افزود: گزینش نیکو ،به دست آوردن دانش جدید ،خردمندی ،سنجش اندیشه و جلوگیری از فریب خوردن انسان از جمله آثار و برکات تجربه از دیدگاه روایات است.

امام جمعه خوی با اشاره به روز 6 ربیع الثانی مصادف با 25 دسامبر سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح افزود: آن بزرگوار به دلیل دارا بودن بر دعوت جهان شمول و داشتن شریعت و کتاب الهی از پیامبران اولوالعزم است.

وی ادامه داد: بر اساس مفاد آیات قرآن ایمان به خداوند ، ایمان داشتن به آخرت، پرهیز از شرک و تثلیث، پرداخت کردن زکات، عبادت خداوند یگانه،نماز و اقامه کردن آن و روشنگری و راهنمایی و هدایت از آموزه های دین حضرت عیسی مسیح است.

حجت الاسلام شکوری با اشاره به  درگذشت شهادت گونه جانباز 70 درصد علی خوش لفظ همدانی افزود: جانباز 70درصد علی خوش لفظ همدانی پس از تحمل سالها درد و رنج جانبازی به لقاالله پیوست که  حدود 11 بار در دوران دفاع مقدس مجروح شده بود که امثال علی خوش لفظ ها سند های زنده علیه جنایات استکبار جهانی هستند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.