به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد با انتقاد از اقدامات گروهک های تروریستی اظهار کرد: برخی گروهک های تروریستی همچون داعش به نام دین مبین اسلام اقدام به قتل و کشتار مسلمانان می کنند و باعث وحشت و هراس در جامعه می شوند.
وی افزود: دین اسلام دین قتل و غارت نیست، بلکه یک دین میانه رو، صلح طلب و عدالت خواه است و با ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه و قتل و کشتار مخالف است و این اقدامات را بشدت محکوم می کند.
امام جمعه سروآباد محبت و حب به اصحاب پیامبر(ص) را وظیفه همه مسلمانان دانست و تاکید کرد: بعد از رحلت پیامبر(ص) اصحاب ایشان بهترین و بزرگترین بندگان خداوند متعال در روی زمین هستند که احترام و حب آنها بر همه مسلمانان واجب و ضروری است.
ماموستا سجادی مسلمانان را به ترس از خدا و ایمان به روز قیامت سفارش کرد و یادآور شد: بهترین توشه برای انسان در روز قیامت تقوای الهی است که باعث رستگاری در دنیا و قیامت می شود.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک** انتشار: مجید سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.