به گزارش ایرنا، سیدمحسن حسینی در حاشیه بازدید از چاه های آب آشامیدنی شهر املش و اقدام برای رفع معضل کم آبی و کدورت آب اظهار داشت:برای رفع معضل کم آبی در فصل خشکسالی و کدورت آب در فصل بارش نیاز به حفر2حلقه چاه آب آشامیدنی درشهر املش با هشت میلیارد ریال اعتبار است .
وی افزود:همچنین برای تأمین آب شرب شهروندان املشی علاوه برحفر2حلقه چاه ،نیازبه لایروبی 2حلقه چاه آب درمجموع با اعتبار600 میلیون ریال است.
همچنین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان که برای بازدید از روند پیشرفت فیزیکی مخزن آب بهشت آباد املش در شهرستان املش حضوریافته بود نیز گفت:مخزن آب بهشت آباد رانکوه املش 21 روستا را با6 هزار و800 خانوار تحت پوشش خود دارد.
محب علی رنج ور یاداور شد : ساخت مخزن بهشت آباد که از سال 95 شروع شده و طرحی دو ساله است تاکنون 4و نیم میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن به 21میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.
وی ادامه داد: برای ساخت مخزن آب سمام از مناطق ییلاقی رانکوه املش نیاز به اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان است که تاکنون 2میلیارد و700 میلیون تومان هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان یاداور شد : این مخزن که ساخت آن از هفته دولت 96شروع شده است تاکنون 25 درصدپیشرفت فیزیکی دارد .
این مخزن 14روستا در قالب هزار و500 خانوار را تحت پوشش خود دارد.
شهرستان املش با2بخش مرکزی ورانکوه در70 کیلومتری شرق مرکزگیلان واقع شده است.
7291 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.