مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از پایان ساخت خانه برای سیل زدگان این استان خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با یادآوری ساخت و بازسازی ۷ هزار و ۴۲۳ خانه برای سیل زدگان استان در سطح ۷۴۷ روستای این خطه شمالی ایران گفت: آماده برگزاری بزرگداشت پایان کار این پروژه بزرگ در روستای تازه آباد شهرستان آق قلا طی هفته دولت هستیم.

به گزارش جماران، سید محمد حسینی افزود: دولت برای ساخت این تعداد خانه سیل زدگان گلستان علاوه بر پرداخت کمک بلاعوض، پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت هزینه کرد.

وی بهره برداری از یک هزار خانه نوساز از محل اعتبارات طرح ویژه نوسازی و بهسازی با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال و ۱۷۹ طرح هادی روستایی در ۶۶ روستا با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال و اهدای ۵۰۰ سند مالکیت در مناطق روستایی و ۳۱۰ سند مالکیت در مناطق شهری زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت را از دیگر طرح های آماده بنیاد مسکن در هفته دولت اعلام کرد.

حسینی همچنین آغاز عملیات اجرایی بهسازی و نوسازی چهار هزار خانه در ۹۳۳ روستا با اعتبار دو هزار میلیارد ریال، ساخت سه هزار خانه ویژه محرومان با سرمایه گذاری یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال، ساخت ۸۲ خانه برای طلاب و ایتام با ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی، عملیات اجرایی ۳۲۴ طرح هادی در ۲۲۵ روستا با اختصاص ۸۱۰ میلیارد ریال و نقشه برداری و تشکیل پرونده با هدف سند دار کردن خانه ها در ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان را از دیگر پروژه های در دست افتتاح عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.