همزمان با هفته دولت، ۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی ورامین افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: همزمان با هفته دولت، ۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴۷۲ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهری و روستایی ورامین افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش جماران، حسین کاغذلو روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته دولت، فرصت مناسبی است تا علاوه بر تبیین شخصیت شهیدان رجایی و باهنر، زمینه مناسب برای بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شده و آحاد مردم از مواهب این نظام الهی آگاه شوند.

وی اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته، امسال نیز همزمان با هفته دولت، ده‌ها پروژه عمرانی، خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف شهرستان ورامین افتتاح می‌شودتا علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، شرایط زندگی مردم بهبود بخشیده شود.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه بهزیستی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، دهیاری‌ها، بخشداری‌، صنعت، معدن و تجارت، برق منطقه‌ای، راهداری، طرح هادی روستایی، آموزش و پرورش، شهرداری و آب و فاضلاب است.

کاغذلو گفت: در هفته دولت مرکز بزرگ نگهداری از معلولین ذهنی و مرکز بهبود معتادین متجاهر، آبیاری نوین، کشت گلخانه‌ای، واحد پرورش دام و مرغ تخم‌گذار، طرح ذخیره‌سازی نزولات جوی، سالن ورزشی روستایی، چندین پروژه صنعتی و تولیدی، خطوط جدیدالاحدا ۶۳ کیلوولت، پروژه‌های رفع مشکل ولتاژ برق و دو مدرسه خیرّساز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین در این هفته، عملیات احداث پروژه مسکن روستایی متعلق به بهزیسی ورامین آغاز می‌شود.

فرماندار ورامین تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها که با اعتباری بالغ بر ۴۷۲ میلیارد ریال انجام شده، برای ۵۸۲ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.