با بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت در شهرستان نور برای یکهزار و ۲۲۴ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

فرماندار نور از افتتاح ۱۰۲ طرح طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای یکهزار و ۲۲۴ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش جماران، علی شادمان هزینه اجرای این طرح ها را بیش از ۱۱۳ میلیارد و  ۲۸۸ میلیون تومان اعلام کرد.

وی گفت: ‌ ۳۲ طرح آماده افتتاح مربوط به حوزه برق ، ۱۷ طرح در حوزه مخابراتی، ۹ طرح هادی، هفت طرح مربوط به حوزه آب و فاضلاب و بقیه هم در حوزه شهری، منابع طبیعی و کشاورزی است.

فرماندار نور از خانه بچه های آسمان و موقوفات مربوطه در رستمرود ، آسفالت معابر سطح شهر نور به طول ۵.۵ کیلومتر و آسفالت ۹ روستای بخش مرکزی در قالب طرح هادی به عنوان بخشی از طرح های آماده افتتاح یاد کرد.

وی طرج ای جی (AG) مخابرات در چمستان،‌ سایت مخابرات در دشت نور و همچنین روکش آسفالت بخشی از خیابانهای شهر نور ، دیوار بتنی و کانال هدایت آب های سطحی در رویان را هم از دیگر طرح های آماده افتتاح معرفی کرد.

فرماندار نور همچنین از آغاز عملیات جرایی ۱۲ طرح با اعتبار بیش از ۲۷ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت : ساخت پنج سایت تلفن همراه ، زیر سازی و آسفالت خیابان های  شهر چمستان به طول هفت کیلومتر ، ساماندهی معابر و انهار شهر رویان و ساخت مدرسه ۶ کلاسه با زیر بنای یکهزار متر مربع در شهر نور از جمله این طرح هاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.