به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله، علی اصغر بیانی در همایش حضور حداکثری بانوان در انتخابات اظهارداشت: در کنار فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، ایجاد نمایشگاهی برای عرضه و فروش صنایع دستی بانوان به صورت موقت  از دیگر اهداف راه‌اندازی خانه فرهنگ است که در صورت استقبال خوب، این نمایشگاه به صورت دائم در شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مهم بانوان در توسعه و پیشرفت کشور افزود: بانوان با خودباوری می‌توانند در عرصه‌های مختلف مدیریتی و اجرایی حضور موفق داشته و در اعتلای کشور سهیم باشند.

فرماندار کلاله اشتغال را یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان کشور دانست و گفت: بانوان می‌توانند با گذراندن دوره‌های مهارتی و آموزشی فنی و حرفه و دریافت تسهیلات، برای خود ایجاد اشتغال کنند.
بیانی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهارداشت: بانوان همانگونه که تاکنون در عرصه‌های مختلف حضور پررنگی داشته‌اند، امسال هم با حضور در عرصه انتخابات و رای دادن به فرد اصلح می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.
وی تاکید کرد: حضور حداکثری بانوان در کنار سایر اقشار در انتخابات علاوه بر ناامیدی دشمنان این نظام، در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کلان کشور نقش بسزایی خواهد داشت.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.