سیدعلی حسینی روز پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت اشتغال مددجویان دیری افزود:  این تسهیلات از محل اعتبار کمیته امداد و بانک‌های عامل به صورت قرض‌الحسنه به مجریان ۵۴ طرح کشاورزی، خدماتی، تولیدی، دامداری، دامپروری و صنایع دستی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه توانمند سازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است، تصریح کرد: فراهم‌سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی مددجویان به این نهاد از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات است.

حسینی با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و ۸۰۰ خانوار تحت حمایت طرح‌های خودکفایی کمیته امداد شهرستان دیر قرار دارند، گفت: مددجویان تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی و همچنین فراگیری آموزش‌های لازم در این زمینه به استقلال اقتصادی و خودکفایی می رسند و به‌ تدریج از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

وی اظهارداشت: چنانچه کارفرما یا فردی در محل کار خود مددجوی زیرپوشش این نهاد را مشغول به کار کند به مدت ۲ سال بیمه مددجو را کمیته امداد پرداخت  و یا به ازای هر مددجو ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با سود چهار درصد پرداخت می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.