فرهاد حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بیشتر مشاغلی که موفق به دریافت این تسهیلات شدند در حوزه‌های دامداری، کشاورزی و مشاغل خانگی اقدام به ایجاد اشتغال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات بانکی در ایجاد اشتغال برای مددجویان نقش بسیار مهمی دارد، افزود: مددجویان زیرپوشش این نهاد می‌توانند با بهره گرفتن از این تسهیلات در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات اشتغال ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ۱۳۷ فقره وام کارگشایی نیز به میزان پنج میلیارد ریال به متقاضیان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

«حبیبی»، ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان اهتمام ویژه‌ای داشته و تاکنون در این راستا گام‌های موثری برداشته است.

وی با بیان اینکه امسال همچنین ۳۵۱ مددجوی دیگر جهت دریافت چهار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه کارگشایی و اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شدند، عنوان کرد: هفت هزار و ۸۴۲ نفر در قالب سه هزار و ۶۵۵ خانوار در این شهرستان هم اکنون زیر چترحمایتی کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

حبیبی اظهار کرد: امسال مردم نیکوکار این شهرستان سه میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال از طریق صندوق کمک‌های نقدی صدقات، طرح اکرام، جشن عاطفه‌ها و عید قربان به همنوعان نیازمند خود کمک اهدا کردند.

شاهین‌دژ با ۹۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.