برای هر کسب و کاری سبقت گرفتن از رقبا در فروش هدف اصلی و ضروری است که البته با دشواری زیادی نیز همراه است و به فاکتور های مختلفی بستگی دارد.

یکی از اساسی ترین نیاز های رسیدن به این هدف،تبلیغات و بازاریابی صحیح و مناسب است.برای بازاریابی صحیح در ابتدا لازم است روش مناسب تبلیغات را انتخاب نمایید.

در سال های اخیر،با ورود تکنولوژی به کسب و کارها و استفاده ی بیش از پیش از فناوری، روش های نوینی برای تبلیغات و بازاریابی نیز به وجود آمده است.یکی از بهترین روش های نوین تبلیغاتی که بازدهی بالایی برای اکثر کسب ها دارد،استفاده از سامانه پیامکی می باشد.

در این سامانه امکاناتی برای بازاریابی از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی در نظر گرفته شده است.

 

 

بازاریابی محتوا با استفاده از پیامک تبلیغاتی

سامانه پیامک امکان بازاریابی محتوا را فراهم می کند.در واقع محتوای تبلغاتی کسب و کار ها به صورت یک پیامک به مخاطبین تبلیغات ارسال می شود.متن پیامک می تواند از معرفی کسب و کار تا اطلاع رسانی محصولات و خدمات جدید و تخفیفات و شرایط ویژه فروش باشد.

پس از نگارش متن کافی است مخاطبان را انتخاب نمایید تا پیامک ارسال شود.با توجه به بانک های اطلاعاتی موجود در سامانه،می توانید پیامک تبلیغاتی رایگان را به شماره تلفن افراد ساکن در منطقه ای از یک شهر با سن و جنسیت و شغل مشخص ارسال نمایید و شروع به ارسال اس ام اس انبوه منطقه ای نمایید .

 

این قابلیت،امکان انتخاب دقیق مخاطبانی را فراهم می کند که به کسب و کار شما دسترسی و یا به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید نیاز دارند.در نتیجه با کمترین هزینه بیشترین بازدهی از بازاریابی به دست می آید.

با توجه به امکان انتخاب وسعت منطقه جغرافیایی و تعداد مخاطبان،هر کسب و کاری با هر گستردگی جغرافیایی و نوع مخاطب می تواند از بازاریابی پیامکی استفاده نماید.

 

سامانه پیامکی 2

 

ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی

ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی قابلیتی ویژه است که در کنار پیامک متنی برای بازاریابی و تبلیغات قابل استفاده است.در این ارسال،یک آوا با محتوای تبلیغاتی توسط گوینده مجازی یا صدای خودتان ایجاد می شود و به شماره مخاطبان ارسال می شود.

به این ترتیب که با تلفن مخاطبان تماس گرفته و آوا برای آنها پخش خواهد شد.

آوای تبلیغاتی،امکان انتقال حس تبلیغاتی مناسب تری را به مخاطبان فراهم می کند.در نتیجه می تواند در اثرگذاری بیشتر بازاریابی موثر باشد.همچنین پیام صوتی را می توان علاوه بر تلفن های همراه، به خطوط ثابت شهری نیز ارسال نمود.

انتخاب سامانه پیامک مناسب برای شروع فعالیت تبلیغاتی

سامانه ارسال پیامک بهین پیام به آدرس Behinpayam.com یکی از سامانه های فعال در این زمینه است که پیشنهاد می کنیم برای تبلیغات و بازاریابی در آن ثبت نام نمایید.یکی از مهمترین مزایای این سامانه،ارائه کاملترین امکانات در محیط کاربری آسان است.

 

همچنین دریافت پنل کاربری در این سامانه کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای بابت استفاده از امکانات نمی باشد.همچنین سرعت ارسال بالا و کیفیت ارسال پیامک خوب در کنار هزینه مناسب شارژ پیامک از برتری های این سامانه نسبت به رقبا محسوب می شود.

 

برای ثبت نام رایگان در بهین پیام می توانید عدد 333 را به شماره 50002060 پیامک نمایید تا به صورت فوری و کاملا رایگان در سامانه پیامکی بهین پیام عضو شوید.پس از عضویت، پیامک حاوی لینک ورود به سامانه و اطلاعات ورود به شماره شما پیامک می شود.همچنین در صورت تمایل کارشناسان مجرب این سامانه، جهت ارائه ی مشاوره های تبلیغاتی و بازاریابی با شما تماس حاصل می نمایند.

 

سامانه پیامکی 3

 

در بهین پیام علاوه بر پیامک تبلیغاتی،امکانات زیاد دیگری نیز در دسترس است که یکی از آن ها ارسال پیامک گروهی از روی دفترچه تلفن است.این قابلیت به کسب و کار ها امکان برقراری ارتباط پیوسته با مشتریان را می دهد و به جذب مشتری دائمی کمک میکند.

در واقع زمانی که یک مشتری از شما خرید نماید،شماره همراه او را دریافت و در دفترچه تلفن سامانه ثبت می نمایید.با ثبت دفترچه تلفن می توانید پیامک حاوی اطلاع رسانی تخفیفات و کالا یا خدمات جدید را به مشتریان سابق اطلاع رسانی نمایید.به این ترتیب شانس مراجعه مجدد آن ها را به فروشگاه افزایش می دهید و به این ترتیب مشتریان را به مشتری ثابت کسب و کار خود تبدیل می نمایید.

همچنین امکاناتی از قبیل مسابقه پیامکی وجود دارد که با راه اندازی مسابقه و در نظر گرفتن جوایز و تخفیفات برای برندگان،توجه مشتریان را جلب و احتمال مراجعه آن ها را افزایش می دهید.

برای آشنایی بیشتر با سامانه بهین پیام پیشنهاد می کنیم با پیامک عدد 333 به شماره 500020600 به صورت رایگان در بهین پیام ثبت نام و از امکانات بی نظیر آن استفاده نمایید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.