به گزارش خبرنگار مهر، رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه بخش کشاورزی عصر یکشنبه با حضور تولید کنندگان و تشکل‌های بخش کشاورزی در سالن باغستان قزوین برگزار شد.

در این رزمایش که عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر استان، مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین حضور داشتند جمعی از کشاورزان و تولیدکنندگان کمک‌های خیرخواهانه خود را برای کمک به آُسیب دیدگان اهدا کردند.

مهدی بخشنده در این جلسه اظهار داشت: ملت ایران در روزهایی که ویروس کر ونا مشکلات زیادی برای همه ایجاد کرده به خوبی درخشیدند و توانستند با تلاش کادر درمانی در کنترل بیماری موفق عمل کنند.

وی اضافه کرد: در روزهایی که در بسیاری از کشورهای جهان و حتی اروپا سوپر مارکت ها غارت شد در ایران ما هیچ کمبودی نداشتیم و مردم حتی داشته‌های خود را با دیگران تقسیم کردند و ایثار و گذشت را به دیگران یاد دادند.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین تصر یح کرد: به دلیل تبلیغات رسانه‌های غربی خیلی‌ها در اروپا فکر می‌کردند در ایران مردم باید از بیماری در خیابان‌ها کشته شوند اما نه تنها این گونه نشد که ما از خیلی کشورها در کنترل و مدیریت و درمان بیماری هم بهتر عمل کردیم و همه متعجب شدند.

وی گفت: این انسجام را کمتر کسی در خارج از مرزها باور می‌کرد اما با یک پیام رهبری همه به میدان آمدند تا به دیگران کمک کنند.

بخشنده بیان کرد: امروز به دلیل ویروس کرونا خیلی از افراد شغل خود را از دست داده اند و نیازمند کمک شده اند که ما وظیفه داریم آنها را فراموش نکنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار داشت: با تاکید رهبری رزمایش کمک مومنانه با حضور گروه‌های مختلف مردم به صور ت داوطلبانه برگزار شد و در سه مرحله با همکاری سپاه، بسیج، اصناف، بازاریان، صنعتگران، کشاورزان و تولیدکنندگان و همه مردم کمک‌های خیرخواهانه جمع آوری و میان آُسیب دیدگان توزیع شد.

بخشنده گفت: امروز فردی فقط ۷ هزار تومان واریز کرد که شاید برای ما میلیونها تومان ارزش داشته باشد زیرا هدف ما احساس مسئولیت همه مردم و مشارکت هر چند اندک است اما چون همه افراد با هر توان مالی پای کار آمدند این موفقیت حاصل شده و با این روحیه مثال زدنی ملت ما از این پیچ سخت عبور خواهد کرد.

بخشنده افزود: در شرایط کرونا توانستیم مجوزهای سخت گیرانه را برای راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده یک روزه صادر کنیم و این روند می‌تواند در فضای کسب و کار رایج شده و گره گشا باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار داشت: امروز اسراف‌ها کم شده و این اتفاق مبارکی است و باید این روحیه تداوم یابد و با صرفه جویی بتوانیم ظرفیت‌های تولیدی خود را صادر کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.