فرزاد توکلی  روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت  اظهار داشت: تمامی کسب و کارها با موافقت با قوانین اعلام شده می توانند جهت معرفی محصولات خود در این سامانه به آدرس Bihin.ir ثبت نام کنند.

وی با اشاره به رتبه هشتم گیلان از نظر کسب و کار انلاین در کشور اظهار کرد: تا کنون یک هزار و ۲۰۰ کسب و کار آنلاین در استان  ثبت نام شده اند و  این سامانه باید به مردم هرچه بیشتر معرفی شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان نیز در این جلسه  با تاکید بر ضرورت  اخذ مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت  برای فعالیت در سایت کسب و کار آنلاین گفت: تا کنون ؛ ۷۰ سایت فروش کالا و خدمات مجوز دارند.

سید جلال الدین شکریه  با بیان اینکه کسب و کارها در آینده به سمت آنلاین پیش خواهند رفت، خاطر نشان کرد:  در همین راستا، باید مدیران سایت ها آگاهی لازم را در رابطه با قوانین و دستور العمل ها داشته باشند.

وی سرعت  اینترنت  و امنیت هک نشدن  را از دغدغه های کسب و کارهای آنلاین عنوان و تصریح کرد: اصناف هنوز نمی دانند که نظام مالیاتی برای فعالیت آنها چطور محاسبه خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان خاطر نشان کرد: هر اپراتوری از تلفن های همراه  که خدمات ارزانتر ، فنی تر و با سهولت بیشتر  بتوانند به اصناف ارائه کنند، مورد استقبال این قشر برای استفاده جهت کسب و کار آنلاین قرار می گیرند.

افزون بر ۱۰۲ هزار واحد صنفی در گیلان فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.