به گزارش ایرنا :حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های نماز این هفته سرجان افزود : آمریکا در اهداف خود در سوریه ، عراق و در منطقه شکست خورد و می داند شکستش با کمک مستشاران نظامی و از خود گذشتگی نیروهای سپاه بوده است لذا امروز از این نیرو می ترسد و علیه او تبلیغ می کند.
امام جمعه سیرجان افزود : بنیه دفاعی ما باید روز به روز بیشتر و بهتر شود و هرچه ملت و دولت ما از نیروی سپاه بیشتر حمایت کند قدرت این نیرو که با کمک همه نیروها حافظ نظام اسلامی وملت ایران هستند بیشتر خواهد بود.
وی گفت : امروز ایستادگی در مقابل دشمن بر اقتدار ما می افزاید و به طور مثال کشور کره شمالی با ایستادگی و عدم توجه به سخنان رئیس جمهوری آمریکا موجب عقب نشینی ترامپ از موضع خود شد و ملت ما هم با سابقه ایستادگی در مقابل زورگویی های آمریکا بهتر و بیشتر ابتکار عمل را در دست دارد و مطمئن باشید آمریکا در مقابل ملت ایران مجبور به عقب نشینی است.
امام جمعه سیرجان افزود : آمریکا با عملکرد اخیر خود و حرفها و سیاست هایی که اعمال کرده از برجام خارج شده و حالا می خواهد توپ را به زمین ما بیندازد که این هم از شیطنت های همیشگی سردمداران استکبار جهانی است.
حجت الاسلام حسینی وحدت ، قاطعیت ، اقتصاد مقاومتی و دفاع از ارزشها و سپاه را تنها راههای پیروزی بر دشمنان عنوان کرد و گفت : 40 سال مقابل استکبار جهانی ایستادیم و دشمن را شکست دادیم و امروز هم این وحدت رویه مردم و مسئولان خیلی خوب است و ملت ما با استفاده از ظرفیت منابع خود به تحریم ها و تهدید ها هیچ اهمیتی نمی دهد .
امام جمعه سیرجان همصدایی همگانی مبنی بر عدم مذاکره مجدد در مورد برجام را پیروزی ملت ایران و شکست آمریکا دانست و گفت : وقتی ما استقلال داریم و نیازمند بیگانه هم نباشیم از چه تحریم و تهدیدی می ترسیم بلکه این دشمن است که از اقتدار و استقلال ما می ترسد.
وی به مردم شهرستان گفت : همه ما میدانیم همبستگی و وحدت دشمنان را می ترساند و اگر در شهرستان فرد یا گروهی بخواهند این وحدت را با حرف یا نوشته ها یا عمل خود به هم بزنند من مقابلش خواهم ایستاد و نمی گذارم وحدت خدشه دار شود.
خبرنگار : محمد ایران نژاد** انتشار : بهنام احمدی
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.