به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه سیرجان افزود: انتخابات هم حق و هم وظیفه است و در همه انتخابات آنچه دشمن را می ترساند، حضور حداکثری و چشمگیر مردم است.
وی بیان کرد: تعهد ریا، تقوا و تخصص همچنین تقوای سیاسی از شاخص های نامزد اصلح است و این فرد باید دارای شجاعت و توانایی عمل کردن با نگاه به درون و امکانات و ظرفیت های داخلی بوده و به رونق اقتصادی و تولید و اشتغال بپردازد و در رفع مشکلات مردم درنگ نکند.
امام جمعه سیرجان در بخش دیگری از سخنانش شهادت مرزبانان کشورمان را توسط گروهک های تروریستی محکوم کرد و گفت: به دشمنان نظام اسلامی هشدار می دهیم این جنایات ناشی از ضعف آنان در برابر اقتدار ملت ایران است.
وی تصریح کرد: کوردلان و تروریست هایی که با حمایت آمریکا و صهیونیست ها فکر می کنند با این حرکات ناجوانمردانه می توانند جبران شکست های خود در برابر عزم و اقتدار ملت ایران را بگیرند محال است بلکه با این اقدامات خصمانه به فروپاشی و اضمحلال خود نزدیک می شوند.
حجت الاسلام حسینی از دولتمردان کشور پاکستان خواست همانطور که کشور ایران با اقتدار کامل اشراف بر مرزهای خود دارد و تمامی حرکات را کنترل می کند مسئولان این کشور ضمن اعمال اقتدار در مرزهای خود مواظب حرکات وابستگان استکبار و دشمان اسلام باشند تا امنیت کامل در همه مرزها ادامه داشته باشد.
وی گفت: امروز هم ملت ایران خواستار تحویل عاملان این جنایت و مجازات آنهاست.
وی همچنین حملات صهیونیست ها به سوریه را محکوم کرد و افزود: صهیونیست ها باید بدانند امروز در برابر مردم منطقه ارزش، اقتدار و اختیاری ندارند و متجاوزان به کشورهای منطقه شکست خورده اند.
خبرنگار: محمد ایران نژاد ** انتشار: رسول محمدحسنی
7435/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.