صابر رحیمی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: البته این تمدید مجوز فعالیت مربوط به باشگاه هایی می شود که اعتبار مجوز آنها در یکی از ماه های اسفند ۹۸ و یا فروردین ۹۹ به اتمام برسد.

وی افزود: از همین رو از مدیران این باشگاه ها تقاضا می شود از مراجعه حضوری برای تمدید مدت قرارداد تا تاریخ یادشده خودداری کنند.

رحیمی تصریح کرد: این تصمیم به خاطر پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی افراد اتخاذ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه از تعطیلی همه فعالیت های ورزشی سطح استان خبر داد و گفت: هم اکنون هیچ مسابقه ای به صورت رسمی برگزار نمی شود.

وی یادآوری کرد: هم اکنون اداره کل ورزش و جوانان استان این آمادگی را دارد که همه ظرفیت های ورزش استان را برای مقابله با بیماری کرونا پای کار بیاورد.

رحیمی تصریح کرد: در همین راستا و برای ارتقاء بهداشت فردی و روانی جامعه، سازمان های مردم نهاد با همکاری سایر دستگاه ها اقداماتی را آغاز کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: سازمان های مردم نهاد با راه اندازی پویش های آگاهی بخش و صحبت کردن با مردم از طریق فضای مجازی نقش موثری در ارتقاء سلامت روان جامعه دارند.

وی در پایان تاکید کرد: این سازمان ها به عنوان نزدیکترین گروه های اجتماعی به مردم می توانند در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بهداشتی و پزشکی نقش آفرینی کنند.

تاکنون آزمایش‌ کرونا ۳۱ بیمار در استان کرمانشاه مثبت اعلام شده که سه نفر از آنان فوت کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.