علیرضا پاکدل روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مجمع هیات هندبال اصفهان در جمع خبرنگاران اظهارداشت : امروز اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی هندبال کشور محسوب می‌شود و به سادگی نمی‌توان از آن گذشت.

وی تصریح کرد: هر زمانی که هندبال اصفهان و باشگاه‌های این استان قوی و قدرتمند بوده ، هندبال ما هم در سطح ملی درخشیده است.

رییس فدراسیون هندبال اضافه کرد: نباید جلوی رشد و پیشرفت هندبال اصفهان را بگیریم و هندبال این استان را تضعیف کنیم بلکه باشگاه‌های هندبال دیگر استان‌ها باید تلاش کنند تا خود را به اصفهان برسانند.

وی افزود: استانهای دیگر در سالهای گذشته این گلایه را داشتند که در رقابت‌ها آنها را در گروه قدرتمند اصفهان قرار ندهیم اما امروز در تلاشند تا خود را به این استان برسانند.

پاکدل یادآور شد: باشگاه‌های فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان خدمات زیادی به ورزش کشور ارائه کردند اما با توجه به غنای هندبال اصفهان و ظرفیت این استان، امکان جذب صد در صدی بازیکنان بومی برای باشگاه‌ها در این خطه وجود دارد.

به گفته وی در تیم های فوتبال باشگاهی حدود ۵۰ درصد بازیکنان از ورزشکاران بومی و استانی تامین می‌شوند.

وی بیان کرد: توجه ویژه باشگاه‌های ورزشی فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان به تیم‌های پایه هندبال، مقداری کمرنگ شده است.

رییس فدراسیون هندبال ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی خوب و توجه بیشتر این ۲ باشگاه به هندبال پایه نسبت به سایر رشته‌ها، امکان حضور پر قدرت‌تر این تیم‌ها در رقابت های آسیایی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک در چهار سال گذشته کارهای خوب و ارزشمندی در هیات هندبال استان اصفهان انجام شد که همین امر موجب شد تا جامعه هندبال این استان با دیگر رییس این هیات را انتخاب کنند.

پاکدل گفت: امیدواریم رییس هیات هندبال اصفهان بتواند مسیر رشد و تعالی بیشتر هندبال این استان را در چهار سال آینده با قوت و قدرت ادامه دهند.

مجمع انتخابی رییس هیات هندبال استان اصفهان ظهر امروز با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال،  محمدسلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع در سرای ورزشکاران اداره کل ورزش و جوانان اصفهان برگزار شد.

در این مجمع عبدالحمید جمالی، علیرضا ربیع دولت آبادی و مهدی قشقایی راد برای ریاست هیات هندبال ثبت نام کرده بودند که با حضور در مجمع انصراف خود را اعلام کردند و در نهایت سید حسن افتخاری با کسب ۱۹ رای در سمت خود ابقا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.