مجمع انتخابی رییس هیات هندبال استان اصفهان ظهر امروز با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال،  محمدسلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع در سرای ورزشکاران اداره کل ورزش و جوانان اصفهان برگزار شد.

در این مجمع عبدالحمید جمالی، علیرضا ربیع دولت آبادی و مهدی قشقایی راد برای ریاست هیات هندبال ثبت نام کرده بودند که با حضور در مجمع انصراف خود را اعلام کردند و در نهایت سید حسن افتخاری با کسب ۱۹ رای در سمت خود ابقا شد.

 رییس فدراسیون هندبال در این نشست گفت: استان اصفهان یکی از قطب های اصلی هندبال کشور است.

علیرضا پاکدل با بیان اینکه این استان مربیان و بازیکنان زیادی به هندبال کشور معرفی کرد، اظهارداشت: هر زمان که هندبال اصفهان و باشگاههای این استان قوی بودند،  هندبال کشور در سطح ملی و بین المللی درخشیده و نتیجه گرفته است.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا ضمن قوی نگه داشتن و تقویت بیشتر هندبال اصفهان، استانهای دیگر هم خود را به اصفهان برسانند.

پاکدل با بیان اینکه هندبال اصفهان یک شبه به این جایگاه نرسید، تصریح کرد:  هندبال اصفهان با توجه به زیرساخت‌ها و نیروهای که از گذشته داشته و دارد، باید قوی بماند.

به گفته وی استان اصفهان بیشترین سهم را در معرفی بازیکنان ملی پوش تیم ملی و داوران بین المللی به خود اختصاص داده است.

 رییس فدراسیون هندبال ادامه داد: باشگاههای ورزشی فولاد مبارکه و ذوب آهن در سالهای گذشته کمک‌های زیادی به هندبال کشور ارائه کردند.

وی با بیان اینکه رییس هیات هندبال اصفهان باید در چهار سال آینده با برنامه ریزی منسجم، اصفهان را به آنچه که استحقاق آن را دارد برساند خاطرنشان کرد: رییس هیات باید در دوران فعالیت خود نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف هیات را شناسایی و برطرف کند و از همه نیروها و پتانسیل‌های اصفهان به شایستگی استفاده شود.

پاکدل با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان عملکرد فدراسیون ها و هیاتهای ورزشی را بر اساس تعداد ورزشکاران سازمان یافته ارزیابی می‌کند افزود: هیات هندبال استان اصفهان در زمینه ورزشکاران سازمان یافته نسبت به سال‌های  گذشته حدود ۲ هزار نفر عقب‌تر است.   

وی با اشاره به اهمیت فعالیت بیشتر باشگاههای ورزشی در رده‌های پایه، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های بالای هندبال اصفهان، در صورتی که رده‌ها و تیم‌های پایه را تقویت کنیم، نیازی به جذب بازیکن از استانهای دیگر وجود ندارد.

رییس فدراسیون هندبال با اشاره به اهمیت توجه بیشتر باشگاهها به تیم‌های پایه تصریح کرد: عملکرد باشگاههای مطرح هندبال فولاد مبارکه و ذوب آهن در زمینه فعالیت در رده‌های پایه نسبت به سالهای گذشته ضعیف شده است.

وی گفت: وحدت و همدلی بسیار خوبی در مجموعه هندبال اصفهان ایجاد شده که باید با قوت و قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

پاکدل با بیان اینکه هندبال استان اصفهان مدیون بزرگان این رشته است بیان کرد: مجمع انتخاباتی هیات هندبال اصفهان یکی از بهترین و کم حاشیه ترین مجامع امسال کشور بود.     

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این نشست گفت:هندبال این استان در سالهای گذشته رشد خیلی خوبی پیدا کرده است.  

محمد سلطان حسینی بیان کرد: اصفهان از مربیان و ورزشکاران با اخلاق و خوبی برخوردار است که افتخار بزرگی برای این خطه محسوب می‌شوند.

وی تاکید کرد: مربیان بزرگ اصفهانی در چند دهه گذشته هنرمندانه ورزشکارانی را تربیت کردند که در کنار بازی خوب و عالی، از اخلاق والایی هم برخوردارند.

سلطان حسینی با اشاره به اینکه استان اصفهان ورزشکاران زیادی را به تیم‌های دیگر استانها معرفی کرده است خاطرنشان کرد: جذب ورزشکاران اصفهانی در تیم‌های استانهای دیگر گذشته از اینکه عرصه را برای ورزشکاران شایسته دیگر باز می‌کند، افتخار بزرگی نیز برای اصفهان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای هندبال در شهرستانهای این استان گفت: تیم‌های هندبال شهرستانهای این استان هم چیزی کمتر از تیم‌های اصفهانی ندارند.  

در استان اصفهان افزون ۳۰۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.