محمد سلطان حسینی در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این طرح‌ها شامل سالن رزمی ۲۲ بهمن مبارکه و مجموعه حصه دارک بعلاوه زمین‌های چمن مصنوعی سوران، سین، شاپورآباد، خورزوق، طالخونچه، زیار، حیدرآباد و قهجاورستان است و برای آنها حدود ۵۷ میلیارد ریال، بیشتر از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در شهرستان‌های اصفهان، مبارکه، تیران و کرون و برخوار به بهره برداری رسید و حدود ۱۲ هزار مربع به فضای ورزشی استان افزود.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان، اعتبارات استانی این اداره کل در سال ۹۸ را حدود ۶۷۷ میلیارد ریال و اعتبارات ملی را بالغ بر ۲۳۹ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در سال جاری طرح‌های متعدد ورزشی در استان افتتاح شد که ۱۴ مورد آن در هفته دولت بود.

اکنون ۵۶۴ مکان ورزشی زیرمجموعه ورزش و جوانان در استان وجود دارد که بیشترین آنها سالن چند منظوره با ۲۵۰ و سالن رزمی با ۱۰۵ و کمترین آنها پیست اسکیت با یک و مانژ سوارکاری با ۲ مورد است.

بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می‌کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد، سرانه ورزشی این استان در سال گذشته به ۰.۳۶۵ متر مربع به ازای هر نفر رسید که در مقایسه با سال ۹۲، حدود ۱.۱۱ برابر رشد داشته است.

بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می‌کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد.

در دهه فجر امسال در استان اصفهان یکهزار و ۸۲۶ طرح عمرانی با صرف ۲ هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.