محمد سلطان حسینی روز چهارشنبه در مجمع عادی سالیانه هیات تنیس استان اصفهان در سرای ورزشکاران این شهر افزود: بی شک قدیمی و بزرگترهای ورزش تجاربی با ارزش دارند که می‌تواند در هیاتهای استانی بسیار مفید باشد.

وی ادامه داد: استفاده از خرد جمعی لازمه پیشبرد اهداف ورزش است، بویژه با سابقه‌های ورزشی در رشته های مختلف در اصفهان حضور دارند که به ظرفیتی مطلوب تبدیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان به مشکلات مالی این مجموعه اشاره و تصریح کرد: نبود زیرساخت های ورزشی در برخی نقاط و یا تامین مالی افرادی در نقاط دور دست برای روی آوری به ورزش از چالش‌های این بخش به شمار می‌رود.

سلطان حسینی با بیان اینکه تنیس اصفهان باید بیش از گذشته ارتقا یابد گفت: برای توسعه زیرساخت این رشته می‌توانیم زمین هایی را طبق ماده ۲۷ برای ساخت زمین این ورزش ارایه دهیم تا در کنار افزایش ورزشکاران، شمار زمین‌های تنیس متعلق به اداره کل ورزش و جوانان افزایش یابد.

وی افزود: روسای پیشین هیات تنیس زحمات فراوانی کشیدند و صدها میلیارد ریال در ورزش و این رشته هزینه کردند که برای مثال می ‌وان به ساخت پنج مجموعه ورزشی در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد.

مجمع عادی سالیانه هیات تنیس استان اصفهان با حضور نایب رییس فدراسیون، مدیرکل و مسوولان ورزش و جوانان و اعضای هیات استان روز چهارشنبه در سرای ورزشکاران برگزار شد، اعضای این مجمع در پایان ارایه گزارش‌ها، به عملکرد هیات در یک سال اخیر رای مثبت دادند.

اکنون ۵۶۴ مکان ورزشی زیرمجموعه ورزش و جوانان در استان وجود دارد که بیشترین آنها سالن چند منظوره با ۲۵۰ و سالن رزمی با ۱۰۵ و کمترین آنها پیست اسکیت با یک و مانژ سوارکاری با ۲ مورد است.

بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می‌کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد، سرانه ورزشی این استان در سال گذشته به ۰.۳۶۵ متر مربع به ازای هر نفر رسید که در مقایسه با سال ۹۲، حدود ۱.۱۱ برابر رشد داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.