علیرضا امینازاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از اجرای این رویداد ورزشی را شناخت چهره‌های مستعد در تمامی مناطق استان اصفهان و معرفی به تیم‌های مختلف و همچنین حضوری بهتر در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور برشمرد.

وی ادامه داد: از آن جا که اصفهان، استانی وسیع به شمار می رود، برگزاری دوره‌ها و برنامه‌های استعدادیابی در تمامی مناطق این فرصت را به ورزشکاران می‌دهد که در صورت برخورداری از ویژگی‌های مناسب و توانمندی بالا در تیم‌ها مطرح استانی حضور یابند و بتوانند در المپیادهای کشوری نیز شرکت کنند.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان اصفهان اضافه کرد: بی‌شک با استمرار این طرح بُنیه تیمی در استان تقویت خواهد شد و در پی آن می‌توان نفرات خوبی را در سطح ملی معرفی کرد که در نهایت سود ورزش ایران خواهد بود.

امینازاده همچنین درباره سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور تصریح کرد: کمتر از ۹ ماه به آغاز رقابت‌ها فرصت داریم و تکرار موفقیت‌ها و کسب سکوهای برتر مستلزم برنامه‌ریزی است.

وی ایجاد فرصت در مناطق دوردست را راهکاری مناسب برای شناخت نفرات مستعد دانست و تصریح کرد: مشارکت هیات‌های ورزشی استان اصفهان برای برگزاری مسابقات و توجه بیشتر به استعدادیابی شمار مدال‌های اصفهان را در رویدادهای ملی بیشتر خواهد کرد، ذکر این نکته ضروری است که در دوره گذشته نیز برخی از ورزشکاران مدال آور از جامعه روستایی بودند.

بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.