محمد اعتدادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرهنگیان اصفهان در چهل و یکمین بهار انقلاب به خیابان‌ها می‌آیند تا امنیت، افتخار، عزت و سربلندی ایران بزرگ را پاس بدارند.

وی اظهارداشت: این انقلاب همواره  با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه بوده اما هدف و مبنای اصلی خود یعنی ساختن ایرانی آباد با تربیت انسان‌های وارسته و انقلابی را فراموش نکرده و از این مسیر منحرف نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن آزمون سرنوشت‌سازی است که هرچه حضور مردم گسترده‌تر باشد قدرت و اقتدار کشور در جهان افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: امسال بهار انقلاب با بیانیه مهم گام دوم انقلاب حال و هوای دیگری دارد زیرا اهداف جدیدتری در ادامه رویکردهای گذشته برای ساختن و آبادی ایران با همت آینده سازان و جوانان دنبال می‌کند.

اعتدادی با بیان اینکه آشنا کردن نسل چهارم انقلاب با رویکرد انقلاب اسلامی وظیفه همه دستگاه‌ها به‌ویژه آموزش و پرورش است گفت: نباید این فرصت به دشمن داده شود که با توطئه و دروغ، ذهن نوجوانان و جوانان این سرزمین را منحرف و از اهداف انقلاب دور کند.

وی تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند تا اهداف انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند، اما غافل از آن هستند که امثال شهید سلیمانی، درس مقاومت و رشادت را به دانش‌آموزان خواهند آموخت.

وی یادآور شد: هم اینک در طلیعه چهل و یکمین  سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، فرهنگیان و دانش‌آموزان همیشه در صحنه در کنار اقشار مختلف مردم با اراده‌های پولادین و عزمی راسخ با گام‌هایی بلند به بلندای حقیقت تاریخ، در صفوفی متحد و یکپارچه، همدل و همزبان ، همگام و همصدا، لبیک ‌گویان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت و با آرمان‌های والای امام راحل و شهیدان تجدید میثاق می‌کنند.

هم اکنون دستگاه تعلیم و تربیت استان اصفهان متشکل از۹۰۰ هزار دانش‌ آموز، بیش از ۵۰ هزار معلم شاغل و۳۰ هزار بازنشسته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.