مجتبی جانعلی عصر چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان افزود: این اداره کل با هدف ارتقاء این رشته ورزشی از فعالان تیراندازی با کمان حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: تیراندازی با کمان رشته پرهزینه‌ای به حساب می‌آید بنابراین با تبلیغات مناسب باید برای آحاد جامعه ایجاد انگیزه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: حمایت این اداره کل از هیات‌های ورزشی با هدف ارتقاء جایگاه ورزشی سمنان، منوط به نتیجه‌گیری و کسب مدال برای این استان است.

دانشگاه‌های سمنان ظرفیتی برای جذب ورزشکار

نایب رییس تیراندازی با کمان نیز در این مجمع انتخاباتی گفت: هیات‌های ورزشی باید با امکانات موجود و برنامه‌ریزی مناسب، ترقی  این رشته ورزشی را در استان‌ها فراهم کنند و  فدراسیون نیز از برنامه‌ها، حمایت می‌کند.

غلامرضا پارسا به واگذاری تجهیزات در سال گذشته به تمام استان‌ها اشاره و بیان کرد: تلاش‌ها در راستای استمرار این روند است تا با برنامه‌های حمایتی، ورزشکاران رشته ورزشی تیراندازی با کمان دلگرم شوند.

وی به ضرورت جذب و افزایش تعداد ورزشکاران تیراندازی با کمان در سمنان تاکید و خاطرنشان کرد: ۱۵۰ ورزشکار سازمان یافته در این استان با توجه به جمعیت این استان مطلوب نیست.

پارسا ادامه داد: رییس هیات شرایطی افزایش جامعه آماری ورزشکاران سازمان یافته تیراندازی با کمان را فراهم کند تا درصد بیشتری جذب این رشته ورزشی شوند.

نایب رییس فدراسیون تیراندازی با  کمان اضافه کرد: مدارس و دانشگاه‌ها ظرفیتی مناسب برای جذب ورزشکاران این رشته ورزشی در استان سمنان است.

وی تاکید کرد: رونق تیراندازی با کمان در استان سمنان نیازمند هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود است. 

پارسا با بیان اینکه اعضای مجمع باید نقش فعالی در گسترش رشته تیراندازی با کمان در سمنان داشته باشند اظهار داشت: با بهره‌برداری از زمین ورزشی تیراندازی با کمان در مرکز استان ترقی این رشته تسهیل می‌شود.

نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان یادآور شد: همجواری استان سمنان با تهران مزیتی برای ورزشکاران در استفاده از سایت تیر و کمان پایتخت به منظور دست‌یابی به موفقیت است.

مهدی داوودی با کسب ۹ رای از ۱۳ رای ماخوذه توانست سکاندار هیات تیراندازی با کمان استان سمنان شود.

استان سمنان ۱۵۰ ورزشکار بیمه شده در رشته تیراندازی با کمان دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.